თუ უკვე ხართ დარეგისტრირებული, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია
დამატებითი კითხვებისთვის, მოგვმართეთ: info@el.ge
თუ ხარ დარეგისტრირებული, გაიარე ავტორიზაცია
დამატებითი კითხვებისთვის მოგვმართეთ: info@el.ge
თუ უკვე ხართ დარეგისტრირებული, გთხოვთ გაიარეთ ავტორიზაცია
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში მოგვწერეთ facebook
Microsoft 365 ავტორიზაცია
TSMC-ის 3-ნანომეტრიანი ტექნოპროცესის პირველი მომხმარებლები იქნებიან Apple, Qualcomm და NVIDIA
თარიღი: 20/01/2021
პარტნიორი: Overclockers GE
მომავალი წლის მეორე ნახევარში TSMC გვპირდება 3-ნანომეტრიანი პროდუქციის მასობრივი წარმოების დაწყებას. კომპანია ელის, რომ ახალი ტექნოლოგიური ნორმები მოიზიდავს არა მხოლოდ მობილური პროცესორების მწარმოებლებს, არამედ მაღალპროდუქტიული გამოთვლითი სეგმენტის წარმომადგენლებს. IDC-ის ანალიტიკოსების აზრით NVIDIA შეიძლება იყოს ერთ-ერთი მათგანი.
Apple-ის "ლითოგრაფიულ ავანგარდში" ნახვა უკვე ჩვეულებრივი მოვლენაა, რადგან კომპანია ცდილობს მაქსიმალურად გამოიყენოს და სარგებელი ნახოს ახალ ტექნოპროცესზე გადასვლის შედეგად. როგორც წესი, ასეთი მიგრაცია გაზრდის პროცესორების წარმადობას ენერგომოხმარების შემცირების ან შენარჩუნების დროს. IDC-ის ექსპერტების აზრით, რომელთაც ციტირებს South China Morning Post, - Apple-ისა და Qualcomm-ის გარდა TSMC შეძლებს NVIDIA მიიზიდოს 3-ნანომეტრიანი ტექნოლოგიით, ყოველ შემთხვევაში იმ დროს, როდესაც საქმე ეხება პირველი ტალღის „მომხმარებლებს“.
ექსპერტების მოლოდინით, TSMC-ის 3- და 2-ნანომეტრიანი ტექნოპროცესების გამოსვლის შედეგად გაიზრდება უფსკრული ტაივანურ კომპანიასა და Samsung Electronics-ს შორის, რომ აღარაფერი ვთქვათ ჩინურ SMIC-ზე. კორეელ კონკურენტს მინიმუმ ხუთი წლის დახარჯვა მოუწევს TSMC-თან ლითოგრაფიული უფსკრულის ამოვსებისთვის - მიიჩნევენ IDC-ის წარმომადგენლები. ამასთან, Samsung-ის აპირებს 3-ნანომეტრიანი ტექნოპროცესის საკუთარი ვერსიის მასობრივი წარმოების დაწყებას 2022 წელს, TSMC-ის პარალელურად.
ზოგიერთი პროგნოზის თანახმად TSMC-ის 2-ნანომეტრიან ტექნოპროცესზე გადასვლა კომპანიას საშუალებას მისცემს გაზარდოს თავისი წილი საკონტრაქტო მომსახურების ბაზარზე არსებული 54-დან 56%-მდე, თუ ახალი ტექნოლოგია 2023 წელს იქნება ათვისებული. კომპანიის მოგების ნორმა 53%-მდე გაიზრდება, რადგან მას, როგორც ბაზრის დომინანტს, შეუძლია დამკვეთებს უკარნახოს ფასები.