თუ უკვე ხართ დარეგისტრირებული, გთხოვთ გაიაროთ ავტორიზაცია
დამატებითი კითხვებისთვის, მოგვმართეთ: info@el.ge
თუ ხარ დარეგისტრირებული, გაიარე ავტორიზაცია
დამატებითი კითხვებისთვის მოგვმართეთ: info@el.ge
თუ უკვე ხართ დარეგისტრირებული, გთხოვთ გაიარეთ ავტორიზაცია
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში მოგვწერეთ facebook
Microsoft 365 ავტორიზაცია
ახლა, როდესაც თქვენ იცნობთ კონტაქტების მიდევნების მეთოდს, იცით, რას ნიშნავს ეს, ასევე იცით ყველა ნაბიჯი, საფეხური და ძირითადი პრინციპები, დროა, ვისაუბროთ იმაზე, თუ როგორ შეგიძლიათ, ყველაზე ეფექტურად წარმართოთ კომუნიკაცია „შემთხვევებსა“ და „კონტაქტებთან“. ასევე, ამ მოდულში შემოგთავაზებთ რამდენიმე კონკრეტულ ტექნიკას, რომლებიც დაგეხმარებათ თქვენი სამუშაოს შესრულებაში. ლექციის დასასრულს საშუალება გექნებათ, ახსნათ ურთიერთნდობის აგების მნიშვნელობა. თქვენ გეცოდინებათ განსხვავება შეკითხვების სხვადასხვა ტიპს შორის, მაგალითად, რა განსხვავებაა ღია კითხვებსა და დახურულ კითხვებს შორის. თქვენ უნდა შეგეძლოთ, აღწეროთ, რას ნიშნავს აქტიური მსმენელი, რას გულისხმობს ადამიანთა შორის კომუნიკაციის ოთხი ტიპი და როგორ გამოიყენება ისინი კონტაქტების მიდევნებისას. დაბოლოს, თქვენ უნდა შეგეძლოთ, აღწეროთ და გადაჭრათ ინფიცირების „შემთხვევის“ გამოკითხვასა და „კონტაქტების“ მიდევნებასთან დაკავშირებული სირთულეები.