iსკოლა
ვებინარები

1. Scratch-ის გამოყენება სხვადასხვა საგნის სწავლა-სწავლების პროცესში

ავტორი:
რეიტინგი:

მოკლე აღწერა: როგორ გამოვიყენოთ skretch-ი სხვადასხვა საგნის სწავლა-სწავლების პროცესში: 1. მათემატიკა – პესონაჟის მოძრაობის განსაზღვრა მათემატიკური მოქმედებების შესაბამისად (მაგ.: ხუთი ნაბიჯი წინ, ორი ნაბიჯი ზევით, ოთხი ნაბიჯი უკან); მათემატიკური ამოცანის/მაგალითების ამოხსნა კოდის საშუალებით; 2. ისტორია — თამაშის დაპროგრამება რომელშიც მოთამაშემსწორი პასუხი უნდა გასცეს; ვიზუალიზაციის მომზადება, რომელშიც სხვადასხვა გამოსახულებები ცვლიან ერთმანეთს; 3. ქართული — ამბის თხრობა გამოსახულებისა და ჩაწერილი ტექსტის საშუალებით; 4. ფიზიკა — ფიზიკური მოვლენების სიმულაცია scratch-ის საშუალებით.