+
მარკეტინგული კომუნიკაციები-რეკლამის ისტორია
ავტორი: ილია ფერაძე
მომწოდებელი: საქართველოს პარლამენტის ეროვნული ბიბლიოთეკა
თემა: სასწავლო
ენა: ქართული
გამოცემის თარიღი: 2010
რეიტინგი:
მარკეტინგული კომუნიკაციები მსოფლიოს წამყვანი უნივერსიტეტების ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული დისციპლინაა და მისი გაცნობა საშუალებას მისცემს არა მარტო ბიზნესით დაინტერესებულ პირებს, არამედ ყველას, ვინც რაიმე საქმიანობითაა დაკავებული, ადვილად მონახონ მათი საქმიანობის არსის, მომხმარებლამდე ეფექტურად მიტანის გზები. მარკეტინგული კომუნიკაციები – ესაა უნივერსალური, დარგთაშორისი ენა, რომელიც აკავშირებს მწარმოებელს მომხმარებელთან და ამ ენის ცოდნა ყველანაირ საქმიანობაში წარმატების საწინდარია.

იხილეთ აგრეთვე

×
© emis.ge   Email: info@emis.ge   Tel: 032 220 0 220
საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში